Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!
Google update featured reviews in Google Mijn Bedrijf
Google heeft een update doorgevoerd voor de featured reviews in Google Mijn Bedrijf. Voorheen was het niet duidelijk op welke manier Google deze uitgelichte reviews
Hagakure: Dé nieuwe Search Ads-structuur
Als online marketeers zijn we steeds minder bezig met het handmatig optimaliseren van campagnes. Daarvoor in de plaats moeten we juist meer vertrouwen op het
Google test met review gemiddelde in de zoekresultaten
In Amerika zijn een aantal testresultaten opgedoken waarbij Google de gemiddelde reviewscore van een Google Mijn Bedrijf locatie toont in de zoekresultaten. Op deze manier
Wat brengt Google analytics 4?
Na de lancering van Google Analytics 4 in 2020 is het platform momenteel nog volop in ontwikkeling. Maandelijks komen er updates voorbij met nieuwe functies
Google plaatst label bij nieuwe bedrijven in GMB
Google plaatst in Amerika een label bij organisaties die recent een Google Mijn Bedrijf profiel hebben aangemaakt. Voor consumenten een goede manier om nieuwe winkels/bedrijven
Gemiste oproepen monitoren met Google Mijn Bedrijf
Google Mijn Bedrijf blijft zich ontwikkelen waardoor er regelmatig nieuwe functies beschikbaar zijn. Deze nieuwe functies ontstaan niet voor niets. Google wil met Google Mijn
Hoe je een Facebook advertentieplanning met regels instelt
In veel bedrijven zijn er bepaalde tijden van de dag of bepaalde dagen van de week belangrijk waarop je daadwerkelijk je Facebook advertentiecampagnes wilt weergeven.
4 methodes voor meer productreviews op Amazon
De toegevoegde waarde van online reviews is inmiddels bij iedere marketeer meer dan duidelijk. Op marketplaces als Amazon kun je productreviews zelfs onmisbaar noemen. Meerdere
Microsoft Advertising: De nieuwste updates
Microsoft (Bing) is de laatste tijd hard aan de weg aan het timmeren en deelt regelmatig nieuwe updates met betrekking tot het advertentieplatform. Ondanks dat
Image Extensies in Google Search ads
De Image extension bèta (beeldextensies) werd een tijd geleden al aangekondigd in Amerika, maar sinds deze week zien we deze extensie ook terug in verschillende
Page Experience Update -> monitor het in Google Search Console
Eind vorig jaar schreven we een uitgebreid artikel over PageSpeed en SEO. Al een tijdje geeft Google aan dat PageSpeed een belangrijk onderdeel wordt van
3 x hogere ROAS met geavanceerde targeting op Facebook en Instagram
Vanuit je conversiecampagnes wil je natuurlijk de juiste producten tonen aan de doelgroep die hier interesse in heeft. Hoe meer mensen de producten te zien
Update voor ‘Food Ordering’ in Google Mijn Bedrijf
In de VS heeft Google restaurant / GMB-eigenaren iets meer controle over de mogelijkheden tot bestellen in Google Mijn Bedrijf. Dit was voorheen nog wel
Dynamic Search Ads (DSA) – Geef jouw PPC campagnes een boost
De mogelijkheid om het bereik van jouw PPC campagnes te vergroten en nieuwe, interessante zoekopdrachten te achterhalen die vervolgens kunnen leiden tot nieuwe inzichten –
Google stelt nieuwe informatie beschikbaar voor rolstoelgebruikers
Een kleine toevoeging in de attributen bij Google Mijn Bedrijf: nieuwe attributen voor rolstoelgebruikers: Nieuw: Met name de Rolstoelvriendelijke zitplaatsen en Rolstoeltoegankelijk toilet zijn nieuw.
Strategisch kiezen: www of non-www
Bij het bouwen van een website moet er gekozen worden of er www of juist geen www voor de domeinnaam komt. Welke kun je het
Juist lokaal wil je gevonden worden!
Waarom wil ik lokaal vindbaar zijn? Voor veel websites is het van grote waarde om juist gevonden te worden door consumenten die in de buurt
Impact mobiel
Mobiel verkeer wordt steeds groter: een essentieel element in de digitale wereld Tegenwoordig beschikt (bijna) iedereen over een mobiel apparaat. Vooral jongeren gebruiken een mobiele telefoon massaal.
Met welke content lok je aanzienlijk meer klanten naar je website?
Content maakt of breekt de waarde van een website. Of het nou gaat om een commerciële of informatieve website, het aantal bezoekers kan ontzettend opgekrikt
Stap vandaag nog over naar HTTPS!
Zoals we allemaal weten is Google er voor de gebruiker. Naast het feit dat Google haar gebruikers de meest relevante resultaten wil voorschotelen, probeert het
(Mobiel) zoekgedrag anno 2016
Zoekgedrag verandert, dat is een feit waar organisaties/bedrijven, (online) marketeers en andere belanghebbenden zich erg van bewust zijn. Het is ook helemaal duidelijk dat we
Rich Snippets: wat zijn het en wat is de invloed op mijn SEO?
Rich Snippets, het is een steeds vaker voorkomende term in de wereld van online marketing. Deze gestructureerde gegevens helpen Google om de inhoud van een
Lokale vindbaarheid onmisbaar?
Steeds vaker lezen we, maar merken we als online marketing bureau, dat lokale vindbaarheid steeds belangrijker wordt. Veel MKB-bedrijven focussen zich op hun offline vindbaarheid.
Trends betaald adverteren in 2016
2015 zit er alweer bijna op dus is het tijd om alvast vooruit te kijken. Welke trends liggen er in het verschiet op het gebied
Display adverteren. Een groot potentieel bereik!
Dagelijks surfen miljoenen mensen op het web op zoek naar nieuws, artikelen, achtergrondinformatie of gewoon voor entertainment. Steeds vaker en steeds meer is de consument
Gmail adverteren
Vergroot de impact van email marketing met Gmail adverteren Op dit moment gebruikt 86% van de mensen wereldwijd email vaker dan andere dagelijkse digitale activiteiten.
Google AdWords tips
Google AdWords: tips voor beginners Een Google AdWords campagne goed onderhouden is tijdrovend, zeker aan het begin van een AdWords campagne. Het monitoren van je
Klaar voor de feestdagen?
In een presentatie van Google die MvH Media heeft bijgewoond zijn veel interessante feitjes op het gebied van online marketing naar voren gekomen betreft het
MvH Media is Bing Ads Partner
Sinds kort is MvH media ook officieel partner van Bing. Het advertentieprogramma waarmee Bing werkt heet Bing Ads. Hiermee kan worden geadverteerd in de zoekmachine
Laatste kans: stap vandaag nog over naar HTTPS!
Meer en meer verschuiven we naar een ‘standaard’ veilig web. De rede hiervan is dat steeds meer websites gebruik maken van een SSL-certificaat (HTTPS-verbinding). Mozilla,
De concurrenten van Google en de invloed op jouw webshop
Iedere zoektocht begint anno 2017 online. Als je kijkt naar je eigen zoekgedrag is het erg gemakkelijk om bij een vraag een zoekopdracht in Google
Voice Search, het nieuwe zoeken via Google
‘Hé Siri, ik heb honger!’, roep ik tegen mijn telefoon terwijl ik vrijdagavond op de fiets richting de stad zit. Siri is de persoonlijke virtuele
Magento Supee 9767
31 mei jl. kondigde Magento een belangrijke update aan. Voor zowel Magento 2 als voor Magento 1 installaties is er een kritische veiligheidsupdate uitgebracht. Voor
Terugblik Webshop Vakbeurs 2017
Op 3 en 4 mei was MvH Media aanwezig op de Webshop Vakbeurs in Mechelen. Hoewel het de allereerste keer was dat de Webshop Vakbeurs
Best practices om Google jouw relevante content te laten crawlen
We beginnen deze blog met een quote: ‘Content is King’. Elke online marketeer is bekend met deze uitspraak. Om een hoge positie in Google te
Dynamische remarketing
Meer conversies met dynamische remarketing Het begrip remarketing is inmiddels bij velen een bekend begrip. Met remarketing kun je bezoekers die al eens eerder de
E-commerce cijfers Belgische markt
MvH Media is steeds vaker actief in België. Meer en meer Belgische klanten weten hun weg naar ons online marketing bureau in Dongen te vinden,
Het cruciale belang van doorverwijzingen
In de praktijk komt het vaak voor; webshops wisselen voortdurend in assortiment en productgroepen. Niet alleen worden er nieuwe producten en categorieën toegevoegd aan de