Zoekmachine
adverteren.

Met zoekmachine adverteren kun je binnen een korte periode direct resultaat zien. Daar hangen een aantal factoren aan vast om ervoor te zorgen dat je de directe en meest optimale resultaten kan behalen met zoekmachine adverteren. Goed opgezette campagnes en het juiste budget zijn belangrijke elementen voor goede advertenties. Daar hoort ook een specifieke doelgroeptargeting bij om ervoor te zorgen dat je relevante bezoekers genereert die de conversies maken. Onze specialisten kunnen de campagnes van A tot Z voor je opzetten tegen de laagst mogelijke kosten, de hoogste kliks, views, impressies en conversie voor je realiseren. 

De voordelen

  • Meteen bovenaan in de zoekmachines, ook met nieuwe websites
  • Uiterst specifieke targetmogelijkheden
  • Mogelijkheid om te sturen op ROAS of kosten per conversie
  • Direct verkeer en snelle resultaten

Wat is

zoekmachine adverteren?

Met zoekmachine optimalisatie wil je gratis oftewel organische resultaten behalen, maar daar behaal je niet op korte termijn resultaten mee. Een duurzame strategie, maar met adverteren binnen de zoekmachines kun je op korte termijn veel verkeer genereren. Het is belangrijk om daar strategische keuzes in te maken en ervoor te zorgen dat de kosten zo laag mogelijk worden en blijven. Onze SEA specialisten weten precies waar zij jou bij kunnen helpen om de lage kosten en hoge ROAS te realiseren.

Zoekmachine adverteren

Optimaal resultaat

met adverteren

Hoe kun je het optimale resultaat behalen met zoekmachine adverteren? Aan de hand van de doelstelling gaan onze specialisten kijken welke campagnes er worden ingezet. Denk aan slimme search of shopping campagnes waar we mee kunnen werken. Verder kijken we hoe we de kosten per klik of conversie zo laag mogelijk kunnen sturen met geautomatiseerde biedstrategieën. Naast dat onze SEA specialisten zijn gecertificeerd in Bing adverteren en in alle onderdelen van Google ads, zoals search, display, video en shopping, zijn zij ook op de hoogte van alle trends random lokale sea en alle updates om jou te voorzien van het optimale resultaat. 

Google Marketing Partner
bing-ads
Amazon Advertising Partner

Daag onze

SEA specialisten uit.

Betaal je nu nog teveel per klik en blijven de conversies achter? Onze specialisten helpen je maar al te graag met het optimaliseren van je campagnes en het behalen van je doelen! Daag onze specialisten uit met je vraag en zij beantwoorden het dan met een op maat gemaakt advies waar je website van kan profiteren. Laat ons weten wat je doelstellingen zijn en samen kunnen we dan aan de slag om het optimale resultaat te behalen.

veelgestelde vragen over

zoekmachine adverteren

SEA staat voor Search Engine Advertising, ofwel zoekmachine adverteren. Dit betreft het het opzetten, monitoren en bijsturen advertentie campagnes binnen zoekmachines als Google. Dit kunnen bijvoorbeeld advertenties boven de organische zoekresultaten zijn, maar ook Shopping advertenties, YouTube advertenties en veel meer.

De afgelopen jaren is de zichtbaarheid van advertenties en shopping resultaten binnen Google enorm gegroeid. Google kent dan ook een prominentere plek toe aan de advertenties en de shopping resultaten ten opzichte van de organische resultaten. Ook het adverteren binnen Bing wordt steeds populairder.
Direct bovenaan in de zoekmachine, ook voor nieuwe websites Specifieke targeting mogelijk (locatie, doelgroep, tijdstip) Mogelijkheid om te sturen op ROAS of kosten per conversie Geautomatiseerde biedstrategieën voor een beter resultaat
Er zijn meerdere verschillen aan te wijzen tussen SEO en SEA. Zo is zoekmachine optimalisatie (SEO) een langetermijnstrategie en kun je met SEA op korte termijn resultaat leveren. Daarnaast zijn SEO klikken gratis en betaal je bij een SEA-campagne per klik. Het verschil in de zoekresultaten is te herkennen aan het Ads-label, wat betekent dat het om een advertentie en dus Ads gaat.
 

Meer updates?

We houden je graag op de hoogte.

  • Alle nieuwste ontwikkelingen over
  • Exclusieve uitnodigingen over kennisevents
  • Laatste ontwikkelingen binnen online marketing en meer
  • Maximaal één keer per maand

Meer blogs over

zoekmachine adverteren

Marketplaces
Reinout Korpershoek

Adverteren op Amazon vs. Google

Vroeger was er een duidelijke opdeling; Amazon was gericht op shopping en Google gericht op zoekopdrachten. Die verdeling zien we nog steeds wel terug, maar

Lees blog
Zoekmachine Adverteren
Jasper Veldman

Nieuw! Experimenteren met Performance Max

Met de overgang van Smart Shopping campagnes naar Performance Max campagnes werd een nieuw campagnetype geïntroduceerd. Na verschillende optimalisaties en ontwikkelingen binnen de Performance Max

Lees blog
50%

Je bent er bijna

Waar mogen we hem naar toe sturen?