AI en Brede Zoekwoorden in Google Ads: Testen of Toch Vermijden?
“Brede zoekwoorden toevoegen” de aanbeveling die in iedere Google Ads account te vinden is en welke iedere Google accountmanager wel eens heeft voorgesteld. In Google
MvH Media fuseert met OrangeValley, AdResults en Increase. Lees hier meer.
“Brede zoekwoorden toevoegen” de aanbeveling die in iedere Google Ads account te vinden is en welke iedere Google accountmanager wel eens heeft voorgesteld. In Google
Haal meer uit je Shopping advertenties met slimme feed optimalisatie Wil je meer resultaat halen uit je Google Shopping advertenties? Dan begint het allemaal met
Psychologische principes achter conversieoptimalisatie: Hoe gedragsinzichten jouw CRO Strategie Versterken Je website trekt veel bezoekers, maar ze verlaten je website zonder (de gewenste) actie uit
Tegenwoordig is het als webshop belangrijk om de strategie van je concurrenten goed in de gaten te houden. Een van de belangrijkste aspecten waar je
Het automatiseren van campagnes in Google Ads wordt steeds belangrijker en ook steeds haalbaarder. Niet alleen door automatische biedstrategieën, maar ook door middel van regels,
Google heeft de bètaversie van Zoekthema’s voor Performance Max-campagnes nu in steeds meer accounts gelanceerd. Begin dit jaar worden automatisch aangepaste doelgroep segmenten geüpgraded naar
2024 staat weer voor de deur en dat betekent dat je ook dit jaar weer de belangrijkste trends en ontwikkelingen vanuit ons SEA team kunt
Vanuit MvH Media hebben we met een aantal collega’s Google Marketing Live 2023 Dublin gevolgd. Naast de geweldige tap dance show en de ingestudeerde praatjes
Nu we het einde van 2022 naderen is dit een mooi moment om een terugblik te werpen op de ontwikkelingen die dit jaar zijn doorgevoerd.