SearchGPT en SEO: hoe bereid je je voor op de toekomst op search via AI?
SearchGPT en SEO: hoe bereid je je voor op de toekomst op search via AI? Search veranderd snel en is steeds sneller aan het veranderen.
MvH Media fuseert met OrangeValley, AdResults en Increase. Lees hier meer.
SearchGPT en SEO: hoe bereid je je voor op de toekomst op search via AI? Search veranderd snel en is steeds sneller aan het veranderen.
Op 30 oktober 2024 waren onze SEOāers Vincent en Antoine aanwezig tijdens het Spotlight conference. Deze dag stond in het teken van organische vindbaarheid. Niet
We weten allemaal dat er het afgelopen jaar veel veranderingen zijn geweest in de zoekresultaten, waaronder AI Overviews (nog niet uitgerold in Europa), Reddit is
We kunnen er niet meer omheen. Ranken in de organische productresultaten is nu een hot topic in eCommerce SEO. Wanneer een zoekopdracht in aanmerking komt
Rich results bieden een mooie kans om je CTR te verbeteren. Een recente ontwikkeling is de introductie van coupon codes binnen rich snippets, die een
Google brengt regelmatig (grote) updates aan in de documentatie van Google Search Central. Op 5 januari 2024 heeft Google in hun documentatie over snippets verduidelijkt
Van alle e-commerce websites maakt maar liefst 19% gebruik van WooCommerce, zo blijkt uit een onderzoek van Builtwith. Wanneer we enkel naar WordPress-websites kijken, zien
SEO Trends. En dat voor 2024. Niet pas zo laat door de drukke periodes als Black Friday of de feestdagen, maar bewust omdat SEO behoorlijk
Hoe schrijf je een tekst die zowel aantrekkelijk is voor je lezers als geoptimaliseerd voor zoekmachines? Het draait hierbij om het afstemmen van je content